Om hissen inte fungerar
2018-09-09
« Tillbaka




För att så snart som möjligt få igång hissen vid driftstopp, bör du som upptäcker driftstoppet ringa till KONE och anmäla felet. KONE loggar all felanmälan och upptäcker om flera anmält samma fel. Det gör därför inget om samma fel anmäls flera gånger. Det är viktigt för oss att KONE kommer hit så snart som möjligt och får igång hissen.
Ring KONE kundcenter 0771 50 00 00.
Gunilla Edvinsson
Sekr styrelsen
Nyhetsarkiv
- ▼ 2025 (10)
- ► 2024 (3)
- ► 2023 (14)
- ► 2022 (12)
- ► 2021 (18)
- ► 2020 (23)
- ► 2019 (22)
- ► 2018 (29)
-
►
2017 (29)
- ► december (2)
- ► november (1)
- ► oktober (2)
- ► september (6)
- ► juni (2)
- ► maj (4)
- ► april (5)
- ► mars (2)
- ► februari (4)
- ► januari (1)
- ► 2016 (24)
- ► 2015 (43)
- ► 2014 (16)
Länkar
-